פסיכולוגיה של ביצועי שיא: האם אפשר לתכנת מחדש את המוח שלנו?

כולנו מכירים את התחושה של “יום כיפור” שבו אנו נשבעים לעצמנו שהשנה נשנה את הרגלינו, רק כדי למצוא את עצמנו חוזרים לאותן תבניות ישנות שוב ושוב. מה אם הייתה לנו האפשרות לבצע שינויים עמוקים וברי-קיימא בהתנהגותנו ובתפיסותינו בתוך ימים ספורים בלבד?

בפרק מיוחד זה אני מארח את ליאור ברקן, מומחה בינלאומי לנוירו לינגוויסטי תכנות (NLP). NLP היא שיטה מבריקה המאפשרת לנו “לתכנת מחדש” את הדפוסים והאמונות המושרשות במוחנו, ובכך ליצור שינויים משמעותיים בביצועינו ובאיכות חיינו בקלות יחסית.

במהלך הפרק ליאור מסביר כיצד NLP יכול לסייע לנו להיפטר מפחדים, התמכרויות ואמונות מגבילות שהטרידו אותנו שנים. הוא נותן דוגמאות קונקרטיות איך אפשר לקטוע את שרשרת המחשבה האוטומטית ו”להחליף תקליט” בתודעתנו באמצעות כלים של NLP.

אז מה יקבלו המאזינים מפרק חשוב זה? ראשית, הבנה טובה יותר של הפסיכולוגיה מאחורי ההרגלים והאמונות שלנו. שנית, מיומנויות פרקטיות לזהות ולשנות דפוסי מחשבה המעכבים אותנו מלממש את מלוא הפוטנציאל שלנו. ושלישית, כלים ספציפיים מתוך עולם ה-NLP שיאפשרו שינוי מהיר ויעיל.

בואו נצלול יחד לעומקה של הפסיכולוגיה האנושית ונגלה כיצד ניתן לשדרג את ה”תוכנה הפנימית” שלנו ולחיות חיים מלאים ומספקים יותר (לפרק נוסף ועשיר בנושא).

צאו לדרך איתי ועם ליאור – המסע מתחיל!

עוד על ליאור – 

מה משותף למצוינות, נהגי מירוץ וטיפול בפוביות? ליאור ברקן, מנהל בית הספר הישראלי לאנ.אל.פי, הגיע למיינדסט כדי להסביר על השיטה הזו. ליאור מסביר על היתרונות של אנ.אל.פי ועל הדרך שבה ניתן להשיג תוצאות משמעותיות בזמן קצר יחסית. הוא גם מסביר שאנו פועלים כמו מחשב עם מגוון תוכנות שפועלות באופן אוטומטי ברוב הגדול של הזמן ומה צריך לעשות כדי להפריע לזה. דיברנו גם על דמיון מודרך ועל הדרך שבה זה מסייע לתת המודע להשיג את המטרות שלנו

לפרטים נוספים על ליאור ברקן

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן