איך להיות כסף עם שרונה הדר חורי על בחירת מציאות חדשה

514
0

מה זה אומר לבחור מציאות ולהיות כסף?

בפרק הזה אני פגשתי את שרונה-הדר-חורי, יועצת ומורה-בכירה לפנג-שווי ואסטרולוגיה סינית.

שרונה מסבירה כי רובנו חיים את חיינו כסוג של שכפול ולא באמת בוחרים בעצמנו את המציאות שלנו לפי האמת שלנו. לפי שרונה, לבחור את החיים שלנו זה משהו שמגיע מתוך שאלה פתוחה לעצמנו

אז מה ההבדל בין בחירה מתוך מקום של אמת לבין בחירה ממקום של שכפול?

בחירה אמיתית היא אמת. כזו שיוצרת הרגשה של קלילות בגוף. השקר והשכפול הם כבדים. האמת מגיעה ממקום חיובי, מעצים ומוסיף לחיים ולא ממקום של חוסר, חובה או צורך.

כדי ליצור מציאות חדשה צריך להתמקד בבחירה שלנו ולא להתעסק בתוצאה הסופית אלא בחווייה שהבחירה יוצרת אצלנו. לפי הפיזיקה הקוונטית, לכל מחשבה יש גל מסוים. ברגע שיש לנו בקשה מסוימת מהקיום ואנחנו מתמסרים לאנרגיה ולעוצמה של הבקשה שלנו, השזירה הקוונטית תדאג לספק לנו את הבחירה שלנו. התוצאה לא תהיה מה שביקשנו שהתוצאה הסופית בדיוק אך הבקשה שלנו תיענה. כל עוד הבחירה שלנו מעצימה אותנו.

כיצד נחלץ מאמונות מגבילות על כסף ונאמץ את ראויותנו המולדת לשפע?

זוהי השאלה העמוקה בליבו של הדיון המרתק היום עם מומחית ההתפתחות האישית שרונה הררי, מנטורית בעלת שם ביצירת חופש פיננסי באמצעות יצירה מודעת. בסגנונו הקלאסי של שלומי, אנו צוללים לטריטוריה פסיכולוגית שלעיתים נותרת בלתי ממופה, מודרכים על ידי חוכמתה המאירה של שרונה.

כפי ששרונה מציינת בתבונה, במקום לפעול ממרחב של בחירה, רובנו משכפלים ללא ידיעה דפוסים מגבילים שהוטבעו בנו מאז ילדותנו. היחס שלנו לכסף נוטה לשקף תפיסות הוריות שקועות בעלילות מחסור או מצוקה. שבירת מעגל זה מתחילה בהכרה שלכסף עצמו אין כוח פנימי. העצמה אמיתית נובעת מבפנים, על ידי הרחבת האמונה העצמית שלנו לקראת אפשרות גדולה יותר. עלינו להעביר את המיקוד מחוסר ליצירה.

באמצעות טכניקות מתוחכמות שליטשה במשך שני עשורים, שרונה מאמנת פרטים להתחבר מחדש להתלהבות הליבה שלהם – אותו מצפן פנימי המכוון אותנו לכיוון פעולה מעורר השראה. על ידי האזנה למה ש”מדליק אותנו” באמת והליכה אחר קריאת נשמתנו בביטחון עצמי אמיץ, אנו מזמנים אנרגיית יצירה שמושכת בקלות שפע חיצוני. כפי ששרונה מדגישה, השדה הקוונטי בהכרח נוקשר להתאם את מצבנו הפנימי הדומיננטי, בין אם בונה ובין אם מגביל. לבחור באופן מודע פרספקטיבות מרוממות יותר הוא אפוא לשנות את המציאות החיצונית שלנו באמצעות אפקט גלי אבן בלבד.

כמי שחווה זאת בעצמי בעת הקמת הפודקאסט, אני יכול להעיד שאכן קיים כוח עצום בבחירה לתעל את מרצנו לפעולה מעוררת השראה. המוטיבציה להוכיח לעצמי שאני מסוגל להגשים חלום, גם אם מקורה במקום לא בריא לגמרי, היא זו שהניעה אותי קדימה בשלבים הראשוניים. רק לאחר מכן למדתי להעתיק את המיקוד ולהתמסר באמונה לתהליך היצירה עצמו והתוצאות דיברו בעד עצמן.

בעוד שחשיבה חיובית מניבה תוצאות מוגבלות, הטמעת רגשות רצויים ברגע ההווה שולחת אות ברור ליקום של מוכנות לקבל. שרונה חולקת מדיטציה מודרכת מרשימה המיועדת כדי להשיג מטרה זו, מובילה את המשתתפים בעורמה לחוש במוחש את התחושות של השגת מטרותיהם הפיננסיות כבר עתה. על ידי טבילה חוזרת ברגשות אלו וניתוק מציפיות מגבילות, אנו מתנתקים בהדרגה מתבניות מחשבה לא מודעות. נתיבים עצביים חדשים נפתחים ככל שאנו מאמנים בסבלנות את הרגלי המוח, עד שההשראה מחליפה ספק כמצב ברירת המחדל שלנו.

כמי שהתחיל בעצמי ממקום של חוסר – הן במובן הכלכלי והן הרגשי – אני יכול להעיד על השינוי המהותי שחל כאשר אנו מתירים לעצמנו לחלום ולשאוף ליותר. המעבר מ”מה חסר לי?” ל”מה אני יכול ליצור?” משחרר אותנו מכבלי העבר ופותח אופקים שלא העזנו אפילו לדמיין. ואכן, פעם אחר פעם אנשים מוכיחים שהאפשרויות חסרות גבול – עימנו תלוי הדבר.

התרחבות לכיוון תחושת ערך עצמי גדולה יותר מאפשרת לנו בו-זמנית לפתח ראויות גדולה יותר כלפי אחרים, וליישר בהדרגה את חיינו עם אתוס של נתינה. כאשר חוסר פנימי הופך באופן מודע לתרומה אוהדת, חוסר חיצוני נמס באופן אורגני. כפי ששרונה מסכמת בעוצמה, “כאשר אתה בוחר להיות יותר ממה שהיית אתמול ואפילו יותר מאלה שסביבך, אתה מראה להם שקיימת דרך אחרת והופך למקור השראה”.

אין ספק שעבורי ועבור רבים ממאזיניי, הפודקאסט מהווה בעצמו מקור השראה מתמשך להרחיב אופקים ולממש את הפוטנציאל הבלתי נדלה הגלום בנו. נותר רק לקוות שנזכה להמשיך ולשאוב חוכמה וביחד לתרגם הבנות מעמיקות אלו לצעדי מעשה הפורצים דרך אל עולם טוב ומואר יותר.

לאתר של שרונה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן