מציאת ייעוד בחיים עם רועי עמוס

426
0

מה הייעוד שלי בחיים? האם השאלה הזו נשמעת לך מוכרת?

בפרק הזה אני מארח את רועי עמוס כדי לדבר על מציאת ייעוד בחיים. מנטור מאמן סופר ומומחה להפיכת כל משבר להזדמנות וצמיחה. הפרק מתחיל עם סיפור החיים המרתק של רועי, על המשברים שחווה, הפציעה הקשה שגדעה את שירותו כלוחם והובילה אותו למציאת הייעוד האישי שלו. כפי שאמר פעם סטיב ג’ובס – “תמיד תעשו את מה שאוהבים”. ורועי מלמד אותנו בדיוק כיצד לעשות זאת.

רועי שיתף אותנו במסע חייו המזמזם – ילדות קשה ללא אמצעים, שירות צבאי ארוך ומיגע, נישואין בגיל צעיר מאוד ובעיות פוריות, חובות כספיים כבדים, התמודדות עם מחלת הסרטן של אימו ושני ניסיונות התאבדות קשים. כאב על גבי כאב.

ובכל זאת, בנקודת השפל הגדולה ביותר, כשעמד מול פח האשפה וחיפש פיסות לחם עבור ילדיו הקטנטנים – הבין רועי שהוא חייב לפעול וליצור שינוי עמוק בחייו. לא להילחם נגד זרם החיים אלא לזרום אתם בחן ובאמונה.

רועי יצא למסע התבוננות פנימית וחיצונית כאחד. הוא למד על תהליכים נפשיים ורוחניים, הקשיב לסיפוריהם של אנשים מצליחנים ושאל שאלות רבות. הוא החל להבין שהסיפורים שסיפר לעצמו, שהוא לא מספיק טוב או ראוי, אינם נכונים. שהוא יכול לבחור מחדש ולכתוב מחדש את סיפור חייו.

הוא החל לטפח את כל היבטי עצמיותו – גופו, מחשבותיו, רגשותיו ורוחו. הוא אימץ הרגלי בוקר מקדמי בריאות כמו ריצה קלה, מדיטציה ותרגולי כתיבה, וגילה שהם הופכים אותו לאדם חזק ומאושר יותר. הוא הפך עירני יותר למסרים המגיעים אליו מהחיים, ופתוח יותר להזדמנויות חדשות של צמיחה.

עם הזמן התבהר לו כי ייעודו הוא לעזור לאחרים לגלות את האושר והסיפוק שבחיים מלאי משמעות. הוא עזב את המשטרה לאחר 21 שנות שירות והחל ללוות אנשים כמנטור ומאמן אישי. הוא גם כתב ספר מרתק עם כלים מעשיים לשיפור החיים, ומוסר הרצאות מרגשות ברחבי הארץ.

כמו כן רועי מלמד אותנו שהדרך אל הייעוד אינה קלה או חלקה. אך ברגע שנפסיק להיאבק בזרם ופשוט נתמסר למסע – הדרך תיפתח בפנינו כמעט מעצמה. עלינו רק לשמור על אמונה ותקווה. כי בסופו של יום, כולנו רוצים לגלות אהבה, שמחה ומשמעות. בכך מוכיח לנו שהדבר אפשרי לחלוטין – גם מתוך המקומות האפלים ביותר – אם רק נאמין בכך.

האתר של רועי עמוס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן