מה צריך כדי להצליח עם חגי שלו

421
0

חגי חושף בפנינו עקרונות וכלים מעשיים ליצירת שינויים חיוביים והצלחה אישית.

כבר בפתיחת הפרק אנו שומעים על החשיבות שבהבנת ההבדל בין “להיות” לבין “לעשות”. חגי מסביר שאנו מגודלים בתרבות של “לעשות”- לעבוד קשה, להשקיע ולתרום כדי להצליח. אך בפועל, הצלחה נובעת מהיותנו, ממערכת האמונות, ההרגלים והרגשות שלנו שמניעים אותנו.

חגי חושף בפנינו מודל מקיף ליצירת שינוי בר-קיימא, הכולל הבנה של מערכת ההפעלה הפנימית שלנו, זיהוי מגבילים ואמונות שגויות, טרנספורמציה של רגשות שליליים ופיתוח כלים ליישום מעשי בחיי היום יום.

בין היתר, אנו לומדים על חשיבות המיקוד, מציאת החזון האישי והמטרה שלנו בחיים, ויציאה מאזור הנוחות על מנת לאפשר צמיחה והתפתחות.

חגי חולק דוגמאות וסיפורים מניסיונו עם לקוחות בתחומים שונים, ומראה כיצד ניתן ליישם את העקרונות הללו על מנת לחולל שינוי משמעותי הן במישור האישי והן המקצועי.

מדובר בפרק עשיר ומלא תובנות שיכול לשמש השראה וכלי מעשי לכל מי שמעוניין בשיפור וצמיחה אישית.

מדוע ניסיונות שינוי נכשלים ואיך מגיעים להצלחה? חגי שלו, מומחה לשינויים מנטליים ומחבר הספר להתרגל להצליח הגיע והצליח לענות על השאלות הגדולות האלה. חגי מסביר על העקרונות שמובילים להצלחה כמו פוקוס וגישה חיובית. הוא מפרק לגורמים את הסיבות שבגללן נסיונות שינוי רבים נכשלים. חגי מסביר על נושאים חשובים ושאני אישית מאד אוהב כמו לצאת מאזור הנוחות, יצירת הרגלים והחלק האהוב עלי – הנוסחה ליצירת מציאות. בקיצור, פרק שכולו מיינדסט

לפרטים נוספים על חגי שלו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן