איך לשנות הרגלים ואמונות עם אלי שחף

490
0

הרגלים הם המפתח להצלחה אישית

האם תהית אי פעם מדוע יש אנשים שמצליחים לעמוד ביעדים שלהם בעוד אחרים נכשלים שוב ושוב? הסוד טמון בהרגלים שלנו. בפרק האחרון בפודקאסט “מיינדסט” עם שלומי חסטר, הסופר והמאמן האישי אלי שחף מסביר כי הרגלים הם בסיס כל הצלחה בחיים.

בפרק נחשף למושגים כמו מצבי תפיסה, אמונות מגבילות ותת-מודע המשפיעים על התנהגותנו מבלי שנהיה מודעים לכך. אלי מסביר כיצד ניתן לשנות הרגלים בעייתיים וליצור כאלה חדשים באמצעות שינוי המיינדסט שלנו.

עם טכניקות מעשיות כמו יצירת מצבי תפיסה חדשים ושימוש במשמעות כמנוע המרכזי למוטיבציה, אלי נותן לנו את הכלים להפוך למיטב הגרסאות של עצמנו. הוא מסביר שגילוי עצמי הוא המפתח להבנת ההרגלים והאמונות המקבילים אותנו, ושינוים הוא הדרך להגשים את הפוטנציאל הטמון בנו.

הקשיבו לפרק כדי לגלות:

  • מהו בדיוק “הרגל” וכיצד הוא נוצר
  • מה הקשר בין הרגלים להצלחה בחיים
  • מהם מצבי התפיסה וכיצד הם משפיעים עלינו
  • איך לזהות ולשנות הרגלים הרסניים
  • טכניקות מעשיות ליצירת הרגלים חדשים
  • ועוד…

אל תחמיצו את ההזדמנות לרכוש כלים שישנו לחלוטין את חייכם! הקשיבו עכשיו לפרק במיינדסט עם שלומי חסטר.

האם אפשרי לשנות הרגל או אמונה? אלי שחף, מרצה, מנטור, סופר ומומחה ליצירת הרגלים מנצחים הגיע לפודקאסט כדי לדבר בדיוק על זה. אלי מסביר כיצד לזהות ולשנות אמונות מגבילות ומה התפקיד של תת המודע בתהליך זה.

הוא מפרק לגורמים את המרכיבים הדרושים ליצירת הרגל חדש וגם מסביר את הפילוסופיה שלו לגבי שלושת מצבי התפיסה שכולנו נמצאים בהם כל הזמן. חושבים שמוטיבציה זה כל מה שצריך? תחשבו שוב

לפרטים נוספים על אלי שחף.

לפרק נוסף בהקשר לגילוי עצמי לחצו לפרק עם נאדר בוטו.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן